F.A.Q. - Najczęściej zadawane pytania

Zaproszenia

  1. Czy jest możliwość kupienia tylko zaproszeń/e-pakietu?
  2. Czy wykonujecie projekty indywidualne?
  3. Czy robimy dodruki zaproszeń?
  4. Jaki jest minimalne zamówienie zaproszeń?
  5. Jakie są możliwości zmiany zaproszeń/ elementów drukowanych?
  6. Czy można przesłać swój własny tekst na zaproszenie?
  7. Czy jest możliwość podzielenia zamówienia na zaproszenia tylko na ślub oraz zaproszenia na ślub i wesele?
  8. Czy wykonają Państwo projekt według mojego pomysłu?
  9. Czy można zmienić krój pisma?
  10. Czy jest też sklep stacjonarny?
  11. W jaki sposób mogę się przekonać o jakości Państwa produktów?
  12. Czy produkty mogą zostać wydrukowane z uwzględnieniem listy gości?
  13. Czy do zaproszeń ślubnych dołączona jest koperta?
  14. Czy dostane projekt zaproszeń przed wydrukiem?
  15. W jakim czasie przed uroczystością należy zamówić zaproszenia oraz inne dodatki?
  16. Czy możemy jeszcze coś zmienić, mimo wcześniejszej akceptacji?
  17. Ile najlepiej zamówić zaproszeń?
  18. Czy można zamówić zaproszenia i inne dodatki drukowane bez personalizacji?
  19. Czy trzeba potem ręcznie wypisywać kartki?
  20. Jaki jest czas oczekiwania na wydruk zaproszeń?

Internetowa strona ślubna

  1. Kto widzi moją stronę?
  2. Czy ktoś nie posiadając linka może znaleźć moją stronę?
  3. Jak długo po weselu strona jest dostępna?
  4. Jak długo trzeba czekać na dostęp do strony po zakupie?

Zamówienie

  1. Czy przy zamówieniu kilku produktów za wysyłkę płacę tylko raz?
  2. Po jakim czasie uzyskam odpowiedź na złożone zamówienie lub przesłany formularz?
  3. Co mam zrobić jeżeli chcę wprowadzić zmiany w przesłanym projekcie?
  4. Jaka ilość zmian w projekcie mi przysługuje?
  5. Kiedy opłacić zamówienie?
 

Czy jest możliwość kupienia tylko zaproszeń/e-pakietu?

Tak, nie ma problemu, bo są to oddzielne produkty:)

Czy wykonujecie projekty indywidualne?

Oczywiście tak! Z ofertą projektów indywidualnych można się zapoznać w tym dokumencie.

Czy robimy dodruki zaproszeń?

Nie, niestety nie robimy dodruków.

Jaki jest minimalne zamówienie zaproszeń?

Minimalna ilość jest podana przy produkcie w sklepie. Zazwyczaj jest to 20 szt.

Jakie są możliwości zmiany zaproszeń/ elementów drukowanych?

W cenie zaproszenia uwzględniamy personalizację oraz drobne zmiany w zaproszeniu: przesunięcie/ usunięcie elementu, dodatnie swojego tekstu, zmiana kolorystyki. Wszystkie inne zmiany takie jak inne elementy w tym samym stylu, zmiana formatu, rodzaju papieru są wyceniane indywidualnie w zależności od ilości oraz złożoności pracy.

Czy można przesłać swój własny tekst na zaproszenie?

Tak, teksty jakie drukujemy na zaproszeniach są dowolne i nie zmieniają kwoty zaproszenia. Tekst proszę przesłać do nas w pliku Word.

Czy jest możliwość podzielenia zamówienia na zaproszenia tylko na ślub oraz zaproszenia na ślub i wesele?

Tak. Takie zamówienia są wykonywane bez dodatkowych opłat. W takim przypadku zmieniamy treść zaproszenia. W zamówieniu należy podać całkowitą ilość sztuk za zaproszenia.

Czy wykonają Państwo projekt według mojego pomysłu?

Tak jest taka możliwość zarówno jeśli chodzi o elementy drukowane: zaproszenia winietki, plany sali, etc., jak i samą stronę ślubną. Szczegóły zamówień oraz cennik będzie dostępny wkrótce.

Czy można zmienić krój pisma?

W tej chwili nie ma takiej możliwości. Działamy tylko na legalnych fontach, wspieramy innych projektantów dbając równocześnie o jakość krojów pism dla Państwa. Wszystkie dostępne kroje pisma posiadają licencję do używania ich w internecie oraz posiadają polskie znaki.

Czy jest też sklep stacjonarny?

W tej chwili działamy tylko jako sklep internetowy.

W jaki sposób mogę się przekonać o jakości Państwa produktów?

Rozumiemy jakie to ważne, dlatego w naszej ofercie możecie Państwo zamówić próbki. Wystarczy, że skontaktujecie się z nami mailowo i przekażecie które dokładnie produkty chcecie otrzymać. Wysyłamy wtedy informację zwrotną o kosztach. Ceny za próbki są odzwierciedleniem cen w sklepie. Nie ma możliwości zmiany/personalizacji próbek. Próbki wysyłamy z przykładowym tekstem.

Czy produkty mogą zostać wydrukowane z uwzględnieniem listy gości?

Jak najbardziej tak! W naszym sklepie w cenie produktu jest uwzględniona personalizacja. W momencie kupienia e-pakietu lista gości jest pobierana z panelu sterowania stroną ślubną. W sytuacji, gdy chcą Państwo kupić jedynie zaproszenia i elementy drukowane prosimy o przesłanie już odmienionych imion i nazwisk gości w dokumencie Excel.

Czy do zaproszeń ślubnych dołączona jest koperta?

W cenie zaproszenia jest uwzględniona biała tradycyjna koperta. Koperty kolorowe czy też z zadrukiem w środku, są dodatkowo płatne. Można je zakupić jako osobny produkt w e-sklepie.

Czy dostane projekt zaproszeń przed wydrukiem?

Oczywiście, przed wysłaniem plików do druku wysyłamy Państwu wizualizacje projektu do akceptacji.

W jakim czasie przed uroczystością należy zamówić zaproszenia oraz inne dodatki?

W przypadku zamówień indywidualnych zasada jest prosta – im wcześniej, tym lepiej. Ładne rzeczy potrzebują czasu :)

W przypadku zaproszeń musimy tu wziąć pod uwagę czas potrzebny na doręczenie zaproszeń gościom - zależnie od tego, jak duże wesele jest planowane i jaką ilością wolnego czasu Państwo dysponujecie. Pamiętać należy, że goście powinni być poinformowani o uroczystości najpóźniej miesiąc przed ceremonią - najlepiej, gdyby były to 2-3 miesiące. Będą mieli czas na zaplanowanie ewentualnych urlopów i potwierdzenie swego przybycia.

Przykładowo - planując przyjęcie na 120 osób i przyjmując że potrzebujemy miesiąca na doręczenie wszystkich zaproszeń - zamówić należy około 4 miesięcy wcześniej (ustalenie wszystkich szczegółów i wydruk zaproszeń, doręczenie zaproszeń gościom i oczekiwanie na potwierdzenie przybycia).

Dodatki ślubne, które nie wymagają znajomości listy gości – (tablice rejestracyjne, księgi gości, menu, zawieszki i nalepki itp.) można zamówić razem z zaproszeniami – lub później do 2-3 tygodnie przed ślubem).

Dodatki, które wymagają potwierdzonej listy gości – takie jak winietki, numerki, plany stołów itp. najlepiej zamawiać najpóźniej 2-3 tygodnie przed ślubem

Czy możemy jeszcze coś zmienić, mimo wcześniejszej akceptacji?

W takim przypadku należy się z nami jak najszybciej skontaktować – mailowo bądź telefonicznie. Jeśli projekty nie zostały przekazane do druku to oczywiście wprowadzimy poprawki.

Ile najlepiej zamówić zaproszeń?

Przypominamy, że wręcza się 1 zaproszenie na parę :) Najlepiej jest oczywiście dokładnie policzyć ilości par, a następnie dodać zapasowe 2 sztuk wpisanych gości. Tak na wszelki wypadek ;)

Czy można zamówić zaproszenia i inne dodatki drukowane bez personalizacji?

TAK. Jeżeli nie otrzymamy listy gości - zaproszenia nie będą personalizowane. W takim przypadku prosimy o informację czy w treści zaproszenia mamy pozostawić „wykropkowaną” linię do ręcznego wpisywania imion i nazwisk zapraszanych gości, czy zupełnie puste pole.

Czy trzeba potem ręcznie wypisywać kartki?

Nie nie trzeba. Personalizacja jest w cenie zaproszenia. Dodatkowo możemy uwolnić Państwa od wypisywania kopert – personalizujemy naklejki adresowe również dostępne w naszym sklepie.

Jaki jest czas oczekiwania na wydruk zaproszeń?

Jest to zależne od natężenia pracy i ilości zmian w zamawianym projekcie, w tej chwili jest to około 2-4 tygodni.

Kto widzi moją stronę?

Jedynie osoby które dostaną link do strony. Należy pamiętać, że linki Wasi goście mogą też  wysyłać dowolnie dalej. Strony mają zabezpieczenie na wyszukiwarki takie jak google, ale żadne zabezpieczenie niestety nie jest w 100% pewne :)

Czy ktoś nie posiadając linka może znaleźć moją stronę?

Dostęp do strony mają tylko osoby które posiadają dokładny adres strony. Nie można wyszukać strony z poziomu przeglądarki internetowej.

Jak długo po weselu strona jest dostępna?

Strona jest dostępna jeszcze rok po dacie ślubu. Potem wysyłamy Państwu archiwum na wskazanego maila, na pamiątkę.

Jak długo trzeba czekać na dostęp do strony po zakupie?

Wszystko zależy od potwierdzenia płatności – zwykle jest to czas do 24h.

Czy przy zamówieniu kilku produktów za wysyłkę płacę tylko raz?

Tak dodając produkty do koszyka automatycznie naliczona zostaje opłata za wysyłkę uwzględniająca wzrost wagi przesyłki.

Po jakim czasie uzyskam odpowiedź na złożone zamówienie lub przesłany formularz?

Odpowiedzi na pytania i zamówienia udzielamy zazwyczaj w ciągu 24h. Projekty wykonujemy w ciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.

Co mam zrobić jeżeli chcę wprowadzić zmiany w przesłanym projekcie?

Zmiany do projektu proszę opisać nam w wiadomości e-mail przesłanej na adres kontakt@bioreciebieza.pl. Wiadomość od Państwa powinna mieć formę wypunktowanych zmian które należy uwzględnić w projekcie. Skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia informacji.

Jaka ilość zmian w projekcie mi przysługuje?

W przypadku drobnych zmian produktów z e-sklepu uwzględniamy 3 zmiany. Zazwyczaj udaje nam się  trafić w Państwa oczekiwania za pierwszym razem :)

Kiedy opłacić zamówienie?

Gdy zamawiają Państwo gotowe zaproszenia z e-sklepu płatność uruchamia procedurę realizacji zamówienia.

Zawsze przed decyzją złożenia zamówienia można do nas zadzwonić i postaramy się doradzić. W przypadku zamówień indywidualnych zamówienie należy opłacić w chwili gdy zostaną ustalone wszystkie jego szczegóły (Państwa wytyczne co do projektu, koszty projektu, koszty wydruku etc.)